Fabidemmu in Sassaresu - Sassari.tv
FABIDEMMU IN SASSARESU
23 MAR 2017
LU LIBRU NOBU DI FRANTZISCU CASULA «SI DEBI ISCHUMINTZÀ CUN UNA RIBURUZIONI CULTURARI»
02 FEB 2017
Lidia Altea, una giobana di Oristhanu, è una pitzinna gintiri e pasidda di bona e sana pisaddia, no s'arriniggheggia mancu candu tzi conta lu ki l'è sutzessu.
17 NOV 2016
Accannu puru lu cuattru di santandria è 'sthadda la di di l'uniddai natziunari e di li fotzi aimmaddi.
28 OTT 2016
Umbè di jenti è ancora cunvinta ki la visthimenta sassaresa, la ki pudimmu mirà i "la Cavalcata" e in althri manifesthazioni, è un'invintzioni e ki Sassari no l'aggia mai audda.
27 09 2016
Intantu in s'Isula nostra, numerosa gioventude de talentu e de virtude oziosa la lassana. Digussì l'innu de su Patriotu Sardu cantaba sa Tirannia di la duminazioni piemuntesa.
23 08 2016
Jean-Guy Talamoni, presidenti di l’Assembrea di la Còssigga, tz’à fattu un rigaru mannu. L’à fattu a noi di la cabura linghisthigga nosthra (e di Gaddura), fabiddendi in “sassaresu” addanantzi a tuttu lu mondu.
14 LUG 2016
La lettara K i l’ulthimi tempi è dibintadda tema d’arrasgionu umbè “fugguraddu”, sobraduttu da candu li giobani ani ischumintzaddu a imprialla, umpari a la X , i li media tecnologici.
23 GIU 2016
In un paggiu di “petzi”, imprentaddi in kistha tisthadda calche kedda adabà, abiami funtumaddu di cumenti l’amministhrazioni di Sassari, di tandu e d’abà, erani gubinendi la toponomasthiga.
10 GIU 2016
Oggi dimmu dui parauri pa’ ammintà althri pueti sassaresi chi hani fattu cosi assai beddi, eddi puru ischribendi puisii di varori e fendisi cunniscì no soru in Sassari.
10 GIU 2016
Daboi di lu giornari Fabedda! e di li ricunoscimenti auddi, ipeziaimenti di l’ “Assotziu culturari Pronoismentigare”, lu biringuismu vibu e ivvidriu s’è cuncretizendi, appianu appianu, gratzie l’arunni di la IVC di l’ischora primaria di lu II tzirch
18 MAG 2016
Lu sassaresu è sempri più prisenti a Sassari cu’ lu triatu, cantzoni, ecc. No ridesci parò a turrà a assé linga di comunicazioni cumpridda.
27 APR 2016
Li sassaresi passani, guasi pascendi i li carreri. Canti volthi so passaddi a Potzu di Rena, canti a Carra Manna, i l’Aiburia, i la La Cona, a la Tziddai, a Portha Noba.
19 APR 2016
Oggi vi vogliu fabiddà di chissi chi si poni ciamà pueti nobi pa’ Sassari.
07 APR 2016
Prisgioni di Santu Linardhu. Cu’ un cannau liaddu a coddu lu boia lu tira i l’Isthrinta di Prisgioni.
04 APR 2016
Puru una ziddai cument’è Sassari, nadda quasi mill’anni fa (ma sabemmu chi in li nosthri cabburi v’isthazìa genti già da un be’ di tempu), ha una so’ linga, chi è dibessa da tutti l’althri chi si fabeddani in Sardhigna.

© 2017 www.sassari.tv - Tutti i diritti riservati - Cookies Policy - Credits